I. vyplacení:

1. Korek24-shop dělá tyto platby jsou k dispozici pro své uživatele formy:

- VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic a Maestro platby kreditní kartou realizované eCard Inc. Company. Platba realizace Poplatek se vztahuje na prodejně.

- platby přes PayPal. Platba realizace poplatek hradí klient.

II. ZÁSILKA

1. Zakoupené zboží bude dodáno zákazníkům v hranicích celé České republice prostřednictvím přepravní společnosti GLS kurýrem nebo společnosti podobně. Náklady na dopravu jsou stanoveny takto:

- Základní přeprava nákladů: 6,99 Euro

- 2-30 kg přeprava nákladů: základní zásilka náklady + 22,21 Euro

- Každý násobek 30kg náklady na dodatečné 14,60 Euro.

2. Nakoupené zboží musí být doručeno na adresu uvedenou v objednávce pro. Zákazník je povinen informovat správu obchodu o sobě a každou změnu, která má dopad na realizaci dohody, zejména o změně kontaktních údajů, které jsou rozhodující pro dodávku, stejně jako o změně kontaktní e-mailovou adresu a telefonní číslo. V opačném případě, e-maily a oznámení se zasílají na staré adresy.

3. Vzhledem k tomu, že pozemky zaslané zákazníkům jsou zajištěny, zkontrolujte obsah zásilky v přítomnosti kurýra NA DAT jejího doručení. V případě jakýchkoliv škod, pokračujte k tomu, že protokol škod, které byste měli určit metodu metod ochrany zboží využívaných ( "Fragile" nálepka, kartonu děliče, dva kartony, zábal), jak založit na k tomu určených částí informací , pak budeme požadovat náhradu od přepravní společnosti.

Balík by měly být shromažďovány, obrazy poškozených prvků by měla být provedena, a pak okamžitě zaslány na následující e-mailovou adresu:

 info@korek24.cz. Uvedený e-mailu bude základem pro uplatnění návrat všech prvků, které byly poškozeny.

V případě, že kurýr odmítne zkontrolovat obsah balíku, zapište si jeho číslo, nebo její jméno a telefonní číslo a poté - prosím, informujte nás o uvedené skutečnosti.

Pokud se vám nepodaří v souladu s pravidly uvedeno výše, stížnosti budou stále považovat, ale cena nových prvků, stejně jako PŘEPRAVA bude muset být hradí kupující.

4. V okamžiku přijetí objednávky, vlastnické právo musí být převedena na kupujícího spolu s rizika spojeného s majetkem a využití objednaného zboží, včetně rizika poškození nebo ztráty položky.

5. Zásilky jsou realizovány do 3 pracovních dnů. Administrace obchodu má právo změnit datum odeslání, v případě vzniku okolností mimo jejich kontrolu. V případě, že klient má objednané zboží, které jsou k dispozici v různých termínech, bude doba realizace objednávky prodloužit a objednávka bude realizována po obdržení poslední položku ze seznamu.

6. Všechny zásilky zasílané klientům jsou pečlivě zabaleny a pojištěn proti ztrátě a poškození.

III. POLOŽKA VRACENÍ

1. Zákazník se může rozhodnout vrátit zboží zakoupené prostřednictvím našeho obchodu do 10 dnů od okamžiku odběru pozemku. Dotčené zboží musí být přijaty pouze tehdy, pokud jsou zaslány k nám v původním nepoškozeném obalu, se všemi komponenty zahrnuty, a pokud se samotnými výrobky nejsou poškozeny a nenese žádné stopy používání.

2. Zákazník musí připojit původní oznámení ukončení dohoda o balíku a původní doklad o koupi (pokladní doklad nebo faktura). V případě, že zákazník není schopen připojit uvedené dokumenty, předměty nebudou akceptovány. Zákazníci rovněž poskytne správu obchodu s přesnými údaji kupujícího, včetně svého bankovního účtu, ke kterému peníze za zakoupené položky musí být vráceny.

3. Pokud došlo k nějaké další, bonusové předměty poskytnuté společně s objednaným zbožím, musí být vráceny stejně.

4. Podání obchodu musí zaručit navrácení hodnoty výrobku.

5. Peníze budou vráceny do stanoveného bankovní účet do 10 pracovních dnů. Pokud byla platba provedena kreditní kartou, budou peníze vráceny na účet vztahující se k této kartě.

se nevrací 6. Náklady zásilky.

7. Zboží musí být vráceno na náklady jediného zákazníka.

8. Zákazník dohodnou na zajištění zboží proti všem případné škody, které mohou nastat v průběhu přepravy.

9. Správa obchodu nesmí přijímat hotovost na typu dodání balíků.

10. V případě platby kartou, budou peníze vráceny na účet karty.

IV. ZÁRUKY A STÍŽNOSTI

1. Veškeré zboží dostupné v obchodě se vztahuje záruka výrobce.

2. Odpovědnost za škody způsobené v důsledku nesprávného fungování výrobků používaných v řádným způsobem se omezí na záručních podmínek stanovených výrobcem nebo distributorem zboží.

3. Účel zboží musí být uvedena v návodu k použití. Administrace obchodu nesmí v žádném případě, převzít zodpovědnost za vyplývající, nepřímé, a opakující se škody způsobené nesprávným použitím poskytnutých zboží.

4. Záruční doba musí být uvedena v popisu zveřejněném na internetových stránkách obchodě a záručních karet poskytovaných spolu s dodaného zboží. Podrobné záruční podmínky jsou specifikovány v dokumentaci záruční souvisejících s vydaným garanta. V případě, že zákazník nemůže najít záruční list v poli, doklad o zakoupení, a to - stvrzenky nebo faktury DPH - musí být považována za ekvivalent takového průkazu.

5. Pokud byl zjištěn rozpor mezi specifické vlastnosti produktu a ustanovení uzavřené smlouvy, kupující má právo vrátit objednané zboží. Kupující musí informovat prodejce o uvedené skutečnosti tím, že pošle mu podrobný popis všech zjištěných nesrovnalostí. Kupující musí být uděleno právo informovat prodávajícího o těchto chybách ve lhůtě 14 dnů od okamžiku odběru pozemku. Poté, kupující musí mít žádnou takovou možnost.

nepovažují 6. Všechny stížnosti týkající se transakcí provedených v důsledku selhání prvotního seznámit se s ustanoveními dohody o obchodu.

7. Kupující je povinen informovat prodávajícího o všech vad zakoupeného zboží, které byly použity v souladu se zásadami fair use písemně, a to prostřednictvím formuláře stížnosti. Pokud se stížnost týká položku, která byla během přepravy poškozena, že je potřeba vypracovat protokol poškození v přítomnosti kurýra. Stížnosti lze zasílat e-mailem na adresu: info@korek24.cz .

8. Vrácené zboží musí být zabalené v originálních krabicích a obsahují všechny nedílné součásti. Zboží musí být vrácen spolu s dokladem o koupi.